سلام بازدید کننده عزیز * امیدوارم لحظات خوبی را در وبلاگ هموطن 2سپری کنید * جهت بهتر شدن وبلاگ نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود رادر قسمت نظرات وبلاگ ثبت نمایید و ما را در جهت بهتر شدن وبلاگ یاری نمایید * با تشکر *برای همه شما دوستان عزیز از خداوند منان آرزوی سلامتی و تندرستی را دارم شعر * داستان* عکس * دانلود نرم افزار* آموزشی*

شعر * داستان* عکس * دانلود نرم افزار* آموزشی*
 

محل درج آگهی و تبلیغات
 
نوشته شده در تاريخ 29 آذر 1391برچسب:, توسط mohammad

پس از نصب سی دی سروش ایمان ۲ و استفاده از آن بعد از مدتی غیر فعال میشود و برای فعال شدن کد ثبت نام میخواهد .برای بدست اوردن کد مراحل زیر را انجام دهید.

۱-ابتدا ایکون سروش ایمان را کلیک نمایید تا پنجره ای که کد ثبت نام را میخواهد باز شود.

۲-انگاه شماره سریالی که در پنجره است را یاداشت نمایید.(توجه داشته باشید که هر بار که پنجره را باز و بسته میکنید شماره سریال عوض میشود .!)

۳-بدون اینکه پنجره را ببندید وارد سایت سروش ایمان شوید.http://soroushmehr.com شوید.

۴-در سمت راست این سایت لینک های مختلفی وجود دارد. ابتدا بر روی لینک ثبت نام کلیک نموده و فرم را پر نموده و ثبت نام کنید و سپس بر روی لینک کد فعال سازی کلیک نمایید.پس از کلیک وارد  صفحه ای میشوید در انتهای این صفحه بر روی ادامه کلیک نموده و وارد صفحه بعدی شوید  در این صفحه فرمی وجود دارد آن را با دقت پر نمایید  ( مهم در این فرم در قسمت کد دستگاه شماره سریالی که قبلا یاداشت کرده اید را وارد نمایید . ) پس از آن در انتهای صفحه دکمه ثبت را کلیک کنید آنگاه وارد صفحه بعد خواهید شد که  حروفی را ملاحظه میکنید که در واقع همان کد  ثبت نام است آن را یاداشت نموده و مرورگر اینترنت را بسته واین کد را در پنجره سروش ایمان در قسمت کد ثبت نام وارد نمایید .  ملاحظه خواهید کرد که این نرم افزار فعال میشود.    

 توجه:کد ثبت نام (رمز) که سایت به شما می دهد تنها با همان شماره سریال  جور است بنابراین مورد ۲  از مراحل بالا را دوباره با دقت خوانده و اجرا نمایید. پس واضح است که این کد به درد دوست یا همکلاس شما نمیخورد و او باید خود کدی را با  سریال پنجره سروش ایمان کامپیوتر خود بدست اورد.  والسلام موفق باشید .

من خود به این طریق این نرم افزار را فعال نموده ام.

رونوشت از  

http://hcy.blogfa.com



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






.: Weblog Themes By Pichak :.


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 15
بازدید دیروز : 25
بازدید هفته : 52
بازدید ماه : 52
بازدید کل : 57061
تعداد مطالب : 13
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی : پیچک

  • دانلود فیلم
  • قالب وبلاگ